Monday, July 26, 2010

The Twilight Saga: More Crap

previous post: A Few Snappy Snaps

RELATED POSTS:


67 Comments

  1. ughhh twilight.
    but the glitter envelope made me lol.

    also, an addition to the horrors inspired by this insipid series:
    http://mylifeistwilight.com/

    i sort of threw up in my mouth.
    lol jk, i projectile vomited across the room.

  2. Paranoid Android

    un-lol

  3. I don’t think anything has pissed me off more than the whole twilight “saga” and I include the star wars episode one fiasco in that. but that website that lolcupcakes posted “http://mylifeistwilight.com/” I really wanted to sign up just so I could tell them that they desperatly need putting to sleep.

    seriously anyone who likes that abomination so much they get fucking tattoos of it needs shooting in the face

  4. I just googled twilight tattoos, the results kinda made me want to kill myself.

  5. Those tattoo’s were actually pretty good…..if they weren’t Twilight. Otherwise the actual Tattoo’s were well done :S I can’t mock the artists, they did pretty good work, but they probably had to cleanse their retina after doing them.

    The glitter made me lol too…I should so do that for my friend who loves twilight so she can throw it at some random guy and be like BE MY EDWARD. I can so see some random girl doing that….and then getting arrested for being a lunatic.

  6. _isglory – really ? who cares..

  7. those tattoos look like shit,they arent even done well.i guess if i were a tattoo artist and someone came in wanting either of those things i wouldnt try very hard either.
    i hate these people.

  8. I read this one too early in the morning . . . I will return to see if I can even comprehend it later.

  9. What’s really creepy is the “good memories” that horrible blanket is gonna inspire in an entire generation of gay men. Nothing gets out those kinds of stains.

  10. Quaelyn!!! NICE! Didn’t see that one on Oatmeal.

    I highly suggest http://www.rifftrax.com/rifftrax/twilight

    It makes watching the movies (and being able to catch the pop culture references as a result) a far more palatable experience. Brought to you by the makers of MST3K.

    And if you don’t know what MST3K stands for, FYL.

  11. Turn that last one upside down and what do you see people? An areshole! And just like Twilight its full of crap!

  12. I don’t have a problem with the general popularity of Twilight. I can understand why a lot of girls like it. It’s pure sex appeal. Why they don’t take it all a step further and just watch porn, that I don’t get. Twilight only really provokes me when people mistake it for quality literature. I mean, there is really dumb shit out there that I enjoy (I find Dan Brown entertaining), but I understand that there’s nothing impressive, artistic, innovative about it.

    The tattooed women above clearly feel a deep emotional connection to Twilight. I mean, you wouldn’t get a tattoo referring to a book/movie unless it really spoke to you, right? These people actually find the Twilight universe important. Twilight changed their lives. How infinitely sad is that?

  13. A Twilight porn would be fabulous. Sorry, I can’t help it. I watched a fabulously epic pirate porn, and since then I can’t help thinking that ones with more of a plot line like the pirate one would make it that much better…just like Porn would make Twilight that much better…..

  14. Bacon, would make the Twilight saga better. God, I love bacon. I’m going to get a bacon tattoo…feh, right. Not even bacon.

  15. some people just love twilight a lil too much

  16. WTF?1?!?!

    #2 is from my daughter’s MYSPACE page….

    Not only is this NOT from facebook…that blanket has never been in my house…

    Sad Lamebook, sad.

  17. i think the titles are to show her where to slice whenever she thinks about why she got them in the first place.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.