Monday, October 15, 2012

Comma Killers

previous post: What have you learned, class?

RELATED POSTS:


27 Comments

  1. Dukey Smoothy Buns

    Fucking A Animal.

  2. To each his own.

  3. It could be worse, he could love fucking collage guys. Now that would be weird.

  4. What’s wrong with this? College is prime experimentation time.

  5. , especially if it’s this guy! tinyurl,com\9xnp5l2 It’s all in context. Nothing wrong with lovin’ up on a few college brosefs…not my kinda thing, but, like beatus said…lol…

  6. POWDERRRRED TOOOOOAAAAASSSSSST MMMMAAAAAAAAAANNNNNNN!

  7. Let me guess, powdered idiot used to be Stever

  8. Nope. Not STEEEEEEVER. Just a fan.

  9. Sorry, apparently I did not introduce myself properly…..MAAAAARRRRKAAACCUUUUUSSS

  10. STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVER

  11. Oh so you daft bunch are all gonna start yelling shit now? YOOOUURR ALLLL CUNTTTTTS! How ABOUT that! Fucking peons.

  12. How come if a guy experiments in college he’s gay, but if a girl does it she’s just a hot straight woman? I made out with a guy in college, butxI still like girls!!

  13. ^ GAY!!! Haha

  14. I don’t think you can claim to not be gay unless you have tried giving head at least once. How do you know you aren’t gay if you haven’t tried it?

  15. ^ How do you know that you don’t like cramming tortilla chips up your nose if you haven’t tried THAT?

  16. @15, how do you feel about autofellatio, does that count? If you enjoy it, does it make you gay, even though you’re doing it to yourself?

  17. carlosspicyweiner

    Ron Jeremy could autofellate, I don’t think he was gay, was he?

  18. @16 – The idea of autofellatio makes me gag. I prefer eating out.

  19. I can’t think of a better way to spend a free period… COLLLLEGE GUUUUYS!!!!

  20. Periods aren’t free…every guy you know is paying for it in miserable silence as you women tirade around bitching and moaning about shit that nobody cares about!

  21. Where? Beats?

  22. When was the last time you had a woman, Capn? You sound all bitter…

  23. My bitterness has nothing to do with women Bacchante. I’m actually in a pretty good mood today…was just trying to bait someone…lol.. :)

  24. Sorry, buddy. My tugging on the line scared off the bigger bitier fish. Again.

  25. Oh, B, I’z o.k., I’ll just rig up another set tomorrow…Might ‘en hop onto a sandbar or sumpin’ ‘n bury a bear-trap for a more effective execution to snag me’s a couple them newfangled ankle-biters that’r try’n t’ open up shop here.

  26. @Capn, wherever she wants to be at the time.

  27. ^ Right on! May you chow in peace!

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.