Friday, February 5, 2010

It’s Shocking

previous post: Fantastic Friday Part 1

RELATED POSTS:


99 Comments

  1. Awww! YAY! You’re older than me! lol

  2. whY dO PeOpLe TyPe LiKe ThIs…it’s so annoying!

  3. @Penny Lane: I am 33 (if that gives you more happiness) 🙂

  4. Mr TP, you know what made me feel old for the first time in my entire life? When my husband pointed out that next year, “Smells Like Teen Spirit” will be TWENTY YEARS OLD.

  5. “Three Sorority Girls, One Cup”

  6. HAGGIE FTW!!!

  7. Wow, all older than me (not by much, though, haha)

    Yaya, is Jared’s that big throughout the USA? I thought it was only a midwest thing. I was about to ask if you were near me (as I’m flooded with those damn commercials daily, it seems), but then Penny Lane said she knew of it also so now I’m just confused.

    I bet they’re all on a girl’s soccer team. Notice the matching red shirts underneath? Maybe jerseys? The oversized shirts on top of them? Lots of pony tails and excitement? I bet they just won something and this was a victory party that turned into a food fight/bra exchanging giggle-fest.

    Girls do that, right? Exchange bras and giggle a lot?

    @Mr. TP… I can’t say that I love you until you buy me dinner. It’s a rule I have as a lil ol’ midwestern girl. I mean boy.

  8. Haggie ftw! But yuck.

  9. I know what today is!!!
    Is it a 2g1c reinactment competition!?

  10. @mcowles Jareds is a big deal only because they have a massive add campaign going on right now with these commercials that give men the impression that if they haven’t gotten their woman’s jewels from Jareds they are somehow running the risk that the woman will reject it as not good enough.

    yeah, cause every woman I know will only accept jewelry that was purchased at Jareds NOT.

    As far as what girls do, you fellas should all know that myself, @PennyLane, @eenerbl and several others get together all the time and have pillow fights wearing nothing but tiny tees and skimpy panties. Furthermore, all the action takes place in super slow motion, with much bouncing.

  11. Hey Yaya, can I get a ticket to one of those “tiny tees and skimpy panties” events?

  12. the first one is the shocker, similar to that of the third one.

    if you don’t know what the shocker is, you’re missing out on fun.

  13. you don’t know what the shocker is??? psshhh what now you’re going to say you don’t know what raw-dog is either??? I can show you. Give me a call at 1-800-BIG-BANG ask for D. Sanchez

  14. This is hilarious! check out this site… It’s about the ASU track team trickin George Dubyah into showing the shocker sign! hahaha

    http://geekcartel.com/main/?cat=151

  15. Sure @MrTP the cost of admission to the panty party is a trip to . . .Jareds!

  16. I didn’t understand any of these. Perhaps I’m just an idiot, but what the hell is a shocker?

  17. @yaya: You are correct. As a matter of fact, my coworkers and I are currently wearing white skin tight tees and panties, no bras (of coarse) and we are throwing pillows (that we keep at work, duh!) at each other. Doesn’t every girl do that? I think yes!

  18. Ok the first one isn’t even remotly funny, the second one is gross and the third one is a bit weird. None of these are funny at all

  19. i get that they’re holding up ‘the shocker’ but i dont get what today is!!! lol

  20. Lady Dane, I felt that way in the beginning, but the first one grew on me. This picture could have so many hilarious captions…like, “He went here, so I’ll go there.” Or something like, “Now I AM that kind of girl.” Or maybe, “Look what I got on my finger…guess what he’ll get on his finger!”

  21. I didn’t even know what a “shocker” was nor that there was an international sign for it. Lamebook has educated me once again!

  22. @Leebo Hooray for the internets!

  23. @Gives you the Angry Dragon.

    That’s my favorite one, even if it doesn’t actually happen in the bedroom.

  24. Nothing says “I’m over you” like editing the crap out of a picture and posting it on facebook to show just how much you don’t care….

  25. hahahahaha nice one #13 (mercure), love it!

    and i can’t believe how many ppl commented they don’t get it _after_ it was explained. pix 1 + 3 fkn rule mun, pic#1 ftw deffo!

  26. I’m not sure what the worst part of number 2 is.

    The spelling? The fonts?
    I’m gonna have to go with the border.

  27. That’s some pretty garish colouring, there.

  28. BritishHobo…what about using Paint for graphic design? LOL!

  29. #3 looks like those girls’ faces have been all up in the stink

  30. @Penny Lane: 😛 I’ve given it thought and I have to say that the worst thing of all is hOw ShE kEepS TyPiNg LiKe ThIs.
    That’s gotta take an absolute age.

  31. @Penny Lane: I just had a flash back to 1998, I used to love paint! I have since, moved on to bigger and better things, like Paint “Pro”!

  32. mcowles. loved your ” two in the pink…etc ” line, haven’t heard it before, and it’s the only thing that’s done anything for me on this post, so props fella

  33. The only thing more boring than this post was all the above commentors feeling the need to share their life stories and courting each other. It’s lamebook not a fucking dating site! Bring back the funny comments

  34. the women in #3 aren’t even doing the shocker, they’re doing the Version 1, pitchfork, whatever sign.

  35. Why would people not like this? I understand this site less every day.

  36. lol now there is my giggles, funny pictures and even funnier comments. I would like to give a special thanks to: 20.mcowles sensing danger, love it.

  37. HAHAHAHAHA! OMG @ the Riiiccckkkyyy!

    The third one is just gross. They have brown shit all over their faces! *GAG*

  38. I am about 95% sure that number 3 has nothing to do with the shocker.

    These girls most likely go to the University of Houston and that hand sign is not the shocker, it is the Cougar hand sign. Their red shirts underneath the white ones is a pretty big give away. Plus the shocker faces towards the person, the Coog hand sign faces outwards. And also, for the record, this handsign is over 60 years old, much older than the shocker.

  39. and i am 100% sure number 3 has everything to do with the shocker. read the photo caption?

  40. the lamest people on lamebook are you commenters. i love how you don’t understand the funnys, and you are all like, lameass lamebook commenting friends? and what, no “first” or zombie stupid shit this time?

    i’m pretty sure that all these idiot entries come from you fine losers.
    ~Peace.

  41. @ katethecurst – feed the trolls, for your rage and holier than thou attitude is like candy.

  42. wow! I can’t believe some of you guys, I thought the first one was the funniest, bitch is completely oblivious to the way she’s holding her hand and comment underneath says ‘I bet you were shocked’ you can’t make up this shit.

  43. YES! Justbeingmiley!!!! I have actually giggle out loud a few times thinking about that picture the last few days. That was either planned in such a subtle way that they are brilliant, OR they are just oblivious. Either way=funnay

  44. @lawlz: Thanks, I logged in to make the same comment, but you beat me to it. #3 isn’t the shocker.

  45. To everyone:
    I am the girl in picture #3 and since you all have absolutely gone mad with these crazy assumptions let me tell you the story behind this picture:
    I am on a club volleyball team and we made t-shirts for our coach who’s birthday was that day which is why we all have them on. We went out to dinner and had chocolate cake for her birthday and got into a food fight AND about the shocker sign? Well, we were just acting immature I guess… and of course I know what it means to you all who claim I don’t. “Two in the goo, one in the poo,” “Two in the pink, one in the stink.”

  46. thanks @maddieSHOCKER for filling us in. The pic was certainly enough to give us all something to laugh, joke and talk about for days, hats off.

  47. hahah well in that case you’re welcome!

  48. Maddie FTW! 🙂

  49. ROFL!!! 2 in the goo, 1 in the poo!!!!!!

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.


Edge Ad Code: EDGE_Lamebook.com